Selasa, 27 Ogos 2013

MASKER INTIM DAN FEMININ WASH


KEMALUAN SERING GATAL-GATAL? TUMBUH RUAM? RASA PEDIH SELEPAS BERSAMA?

Dah try mcm-mcm ubat.. tp x hilang!!!
-->Letak BEDAK pun x berkesan!!..
JANGAN LETAK BEDAK kerana akan mengeringkan bahagian tersebut dan berisiko ke arah kanser servik....

-->Cuci pakai DETTOL?
JANGAN CUCI guna DETTOL Kerana akan mengakibatkan keradangan..

Apakah yang boleh saya lakukan?
Jika keradangan vulva itu sudah merebak ke permukaan faraj, bermakna sudah menjadi keradangan vulva dan faraj atau vulvovaginitis. Masalah ini ada banyak punca. Salah satu daripada penyebabnya ialah jangkitan kuman dan kulat.

SET ASAS KEGATALAN
1)SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash (Amalan harian) - Merawat masalah kegatalan Miss v, Menghapuskan bau-bauan yang tidak selesa, Miss V kekal segar, harum tanpa keputihan.

2) SDM Masker Intim (Amalan harian) - Merapatkan bibir faraj, merawat kegatalan & luka akibat keputihan.

Siapakah Yang Sesuai Untuk Menggunakanya:
- PEREMPUAN YANG SUDAH BERKAHWIN
-ANAK DARA
-IBU HAMIL

KEBAIKAN MASKER INTIM:
1- merawat masalah kegatalan di bahagian intim
2- menegangkan dan merapatkan bibir faraj yang menggeleber
3- menggebukan pipi vagina
4- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh / lebihan lendir
5- mengembalikan warna asal miss V (pinkish)
6- menghilangkan keputihan dan bau
Terbukti, MASKER INTIM juga mempunyai 1001 kegunaan, bukan sekadar di bahagian intim sahaja:
1- mencerahkan kembali kawasan berdaki dan gelap contoh di kawasan ketiak (akibat memakai deodorant terlalu lama), belakang leher, celah peha.
2- merawat luka kecil
3- merawat masalah ruam atau masalah kulit gatal di bahagian lain
4- ada yang menggunakannya untuk mengecutkan jerawat
5- merawat buasir
6- boleh digunakan sebagai pengganti deodorant
Cara guna:
1- Bersihkan bahagian intim dengan menggunakan MASKER INTIM sebagai scrub (scrub keluar semua daki-daki yang ada).
2- Selepas bersihkan, sapukan kembali bahagian intim dengan MASKER INTIM sebagai bedak. Termasuk bahagian pipi kanan dan kiri vagina.
3- Di bahagian lain, gunakan sebagai scrub untuk membuang daki dan memutihkan bahagian yang gelap.
Tips pemakaian MASKER INTIM untuk yang sudah berkahwin:
1. Selepas mandi, sapukan MASKER INTIM pada permukaan miss V antara 2 bibir.
2. Sapukan juga pada *MUTIARA KECIL* yang sensitive agar ianya kembang mewangi dan segar seperti anak dara.
3. Sapukan juga pada celah peha supaya warna hitam di celahan itu semakin pudar.
4. Akhirnya oleskan dengan jari tengah dan masukkan separuh jari ke dalam miss V, pusing-pusingkan jari anda didalamnya.

KEBAIKAN MEDICATED FEMININ WASH
:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:- Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung

RAMUAN
~ Herba arab
~ Cengkih
~ Ekstrak sirih
~ Manjakani
~ Ekstrak Rose

Kepada wanita sudah berkahwin yang mengalami masalah ini, Rawat lah segera supaya hubungan rumahtangga anda bertambah bahagia,yg masih dara pun knalah jaga juga..


Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

Isnin, 26 Ogos 2013

SLIMMING SET


SLIMMING SET kluaran SERI DEWI MALAM ( SDM)

1) COLLASLIM ( CSD) RM75/ $37.5
2) MEDICATED ESSENCE SLIMMING SOAP (MESS) RM36/$18
3) MEDICATED HOT SLIMMING ESSENCE ( MHE) RM48/$24
4) COOL SLIMMING ESSENCE ( LOTION SEJUK ) RM48/ $24

TAMPIL CANTIK BERGAYA SETIAP HARI . TONJOL LEBIH BERKEYAKINAN DAN ANGGUN DI AIDILFITRI .

Gabungan produk yang membantu anda melangsing lebih cepat,selamat dan berkesan.

a) CSD- minuman berry berkhasiat membantu anda mengekalkan rasa kenyang sepanjang hari dan membantu menurun berat badan tanpa berpantang. kombinasi collagen yang membantu membaiki kecantikan kulit dalaman dan luaran serta keanjalannya.

b) MESS- sabun harian yang mengandungi ( slimming blend) serta herrba dan pengaga yang membantu mencairkan lemak di bawah lapisan kulit dan selulit serta melancarkan pengaliran darah.

c) MHE- lotion slim panas dan harum untuk di sapu ke bahagian tubuh yang menggeleber membantu dan meresap ke dalam kulit dan membantu pembakaran lemak. Tak boleh disapu di muka dan disapu semasa rehat seperti dalam SPA.

d) CSE- lotion slimming sejuk yang bervitamin untuk disapukan dibahagian muka yang mempunyai lemak berlebihan untuk diruncingkan.

Jalan lupa untuk beradah dan melakukan senaman ringan kerana ia adalah terbaik untuk tubuh kita .



Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

TUNGKU HERBA SERI DEWI MALAM

PRODUK TERBARU!!
Tungku Herba Seri Dewi Malam



Rm45

~ Di ilhamkan dari amalan tradisi masyarakat siam, yang menggunakan beberapa ramuan herba yg dipanaskan melalui kaedah pengewapan (stim/kukus) lalu dituam kebadan bagi memberikan kesihatan yang lebih baik terutamanya bagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin.
~ Tungku Herba dibungkus menggunakan kain cotton yang mengandungi campuran herba seperti halia bara(plai),kunyit,limau purut,serai wangi dan lain-lain.

~ Semua herba tersebut telah digunakan turun temurun dalam perawatan tradisional hampir diseluruh Asia Tenggara seperti Malaysia,Indonesia dan thailand.Ramai yang mengetahui kebaikkan khasiat "bertungku" tetapi sukar serta remeh hendah dpraktikkan kerana ketiadaan batu yang sesuai, tidak tahu cara membakar & jenis-jenis daun yang digunakan untuk membalut tungku dan sebagainya.

Kegunaan :-

• Memanaskan perut untuk mempercepatkan pengecutan rahim dan melancarkan pengeluaran darah kotor.
• Berfungsi sebagai " Batu Tungku" yang mufah dan ringkas.
• Memanaskan badan untuk melonggarkan otot serta urat2 tegang, melancarkan perjalanan darah, mengeluarkan angin2 bisa dalam badan.

Kaedah pertama :
• Ambil periuk kukus atau periuk nasi elektrik yang berkukus dan masukkan air setengah periuk.
• Letakkan 1 bungkus pek Tungku Herba diatas pengukus tersebut.Biarkan antara 10-15 minit ( mengikut tahap kepanasan yang dikehendaki ).
• Keluarkan Tungku Herba. pek Tungku Herba yang sedang panas tadi dilap dgn tuala bagi mengurangkan basah wap, Kemudian dituam secara cepat diperut.
• Setelah kadar panas agak selesa barulah ditungku dengan tempoh masa yang lebih lama di bahagian badan bagi memastikan khasiat herba terserap ke dalam badan.
• Setelah Tungku Herba Sejuk ulang cara bertungku yg sama.
• Rawatab bertungku disyorkan dilakukan pada waktu pagi dan petang selama 2 minggu atau sehingga habis tempoh berpantang.

Kaedah Kedua :-

Tungku Herba boleh juga dipanaskan mengunakan seterika dengan menekap permukaan Tungku Herba dibahagian permukaan seterika.Apabila cukup panas (mengikut tahap kepanasan yang dikehendaki), Tuam pada bahagian perut. Keringkan dan simpan didalam peti sejuk untuk ketahanan jangka panjang.Boleh digunakan untuk tempoh yang lama...

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

Khamis, 22 Ogos 2013

SENARAI RINGKAS PRODUK-PRODUK SERI DEWI MALAM DAN MODEN TRADISIONAL :::

1)      SDM JAMU DEWI SUCI – RM65 (12 KAPSUL) -JDS
:-  merapatkan/mengetatkan faraj
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)
:- meningkatkan kemutan
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan

Cara guna: 2 kapsul insert dalam miss v, 4 kapsul makan (hari yang sama), 2 kapsul untuk malam seterusnya sebagai amalan. Peringatan mesti dikorek keluar rempah bersama alien2/kotoran/bauan/lendiran/ yang terkumpul setelah 72 jam insert

2)      SDM JAMU DEWI DARA – RM48 (50 KAPSUL) - JDD
             :- memberikan tenaga,
               :- merawat masalah keputihan,
               :- memecahkan angin dalam badan dan terkentut2,
               :- memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu,
               :- merawat sengugut,
               :- mengecutkan dan mencuci rahim,
               :- melancarkan peredaran darah,
               :- membuang toksik dalam badan dgn memudahkan buang air besar,
               :- membantu wanita berahi.
               :- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
               :- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

Cara guna : 2 kapsul setiap hari selepas makan.Botol berikutnya 1 kaspul setiap hari selepas makan.


3)      SDM MASKER INTIM – RM30 (8gm) – MI
:-  merawat masalah kegatalan di bahagian intim
:- menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber
:- menggebukan pipi vagina
:- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
:- mengembalikan warna asal miss v..pinkish

Cara guna: Tuang serbuk ke tapak tangan kemudian sapu pada permukaan miss v. Boleh juga digunakan sebagai scrub.


4)      MT SUSUKAN QALBU – RM40 (5BIJI) – SQ 
:~teksture ye yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat...

Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.

Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Tidak boleh dimakan.

:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan.


5)      SDM  ROSE MEDICATED FEMININE WASH – RM48 (100ML) – FW ROSE
:-  Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:-  Buleh digunakan ketika haid & ketika mengandung.


6)    SDM ARABIC SPICE MEDICATED FEMININE WASH – RM48 100ML) – FW ARABIC

:-  Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:-  Buleh digunakan ketika haid & ketika mengandung.


7)  COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE RM100 (12 SACHET) – CHW
       :- Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk
              :- mengetatkan dalaman,
              :- menguatkan cengkaman otot vagina
              :- mencegah keputihan
              :- mengencangkan payudara
              :- menaikkan punggung
              :- menyihatkan kuku dan rambut
              :- menguatkan otot sendi
              :- melewatkan penuaan
              :- menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata
              :- menutup liang pori terbuka

Cara pengambilan: 1 sachet setiap malam selepas makan. Tidak perlu diambil semasa haid.


8)       BERINA C PLUS – RM38 (15SACHET) – BCP
               :- Prebiotik
               :- Tenaga Aktif
               :- Minda Sihat Cergas
               :- Kuat Daya Ingatan
               :- Sel Darah Sihat
               :- Immunisasi Badan
               :- Nutrisi Semulajadi
               :- Elok jika alami sembelit

~ Rasa Perisa Blueberry

~ Cadangan pengambilan Berina C Plus adalah seperti berikut:-
1. Utk bayi..hujung sudu saja
2. Utk umur 1 tahun ke atas..1 sudu teh
3. Utk umur 3 tahun ke atas 1 sachet 4. Utk peringkat Remaja dan dewasa 2 sachet sehari


9)      MR ZACK POWER BRO – RM69 (6 KAPSUL) – MZPB
               :- Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah
                    zakar yang sukar tegang dan kurang mantap
               :- Membantu merangsang dan meningkatkan tahap
kesihatan keseluruhan sistem badan.
               :- Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati.
               :- Juga membantu  menguatkan tulang dan tisu badan.
               :-  Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan
                    membantu meningkatkan tahap kesuburan.

Cara pengambilan:
1- normal - 1 biji selepas makan
2-sukar naik - 2 biji selepas makan

 10)     MT SABUN LULUR KASIH –RM36 (100GM) – SLK
   :- membuang cell kulit mati,
                :- melembutkan kulit seluruh badan ,
                :-  membantu peredaran darah,
                :-  membantu untuk menghapuskan gatal,
                :- bekas-bekas kudis,
                :- panau,
                :-  parut serta jerawat badan dan anti radang



11)     MT 3 IN1 GOODBYE PIMPLE SOAP – RM29 (600GRAM) – 3IN1 GP
                  :: SABUN KHAS MERAWAT JERAWAT::

                (i) Berfungsi sebagai pencuci-muka -3 kali sehari dengan buih sahaja.
                (ii) Berfungsi sebagai scrub - seminggu sekali dengan
menggosokkan sabun di muka.
                (iii) Berfungsi sebagai masker - seminggu sekali dengan merendam
sabun tersebut
                  supaya  yang lembik ( benyek) di ambil dan dijadikan masker
sehingga kering.



12)     SDM MEDICATED MULTIPURPOSE HOT ESSENCE –RM48 (100ML) – MHE
:-  memecah lemak,
:- memecah angin dalam badan,
:-  memanaskan otot2 sendi
:- menghangatkan urat2 sejuk

Cara guna: sapu di bahagian yang bermasalah

13)     SDM COOL SLIMMING ESSENCE WITH MULTI VITAMIN –RM48  (100ML) – CSE
:- menghaluskan kulit
:- menggebukan
:- memecahkan lemak di pipi utk mendapatkan V-SHAPE dan juga dihidung spya hidung yg lebih runcing.
:- mengurangkan rekahan semasa mengandung

Cara guna: sapu di bahagian yang bermasalah

14) SDM-Medicated Slim Soap -  (RM36) / 100g

Fungsi :
:~ slimming pecah lemak
:~ menanggalkan kulit2 mati
:~ vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak
:~ scrub
:~ menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu    menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam


:- Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.


:- Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

 :- Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

15)  SDM VAGINA TIGHTENING GEL - RM56 (15ML)
~ meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat
~ merawat keputihan dan membasmi kuman
~ memberi kepuasan maksima~ meremajakan dalaman faraj
~ bertindak sebagai pelincir

CARA GUNA:
~ Sapukan sekitar dinding vagina guna jari.Ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif dan ketat.      


16) JAMU DEWA SAKTI RM65 (30BIJI) 

 Jamu amalan harian utk kaum adam yg mementingkan kesihatan..

:- tenaga fizikal n badan terasa ringan
:- boleh melancarkan peredaran darah
:- memulih kan tenaga dlm bdn n kesihatan
:- membuang angin yg bisa dlm bdn
:- sembelit / melawaskan
:- membuang sisa toksin dlm badan
:- membantu menaikkan syahwat

 Cara makan : 1 biji shari (selepas makan).

HERBA YANG TERKANDUNG DALAM JAMU DEWA SAKTI:

- akar Eurycoma longifolia/TONGKAT ALI- Smilax myosotiflora,/UBI JAGA- biji Nigella savitum/JINTAN HITAM- rhizoma zinguber officinalefolium/HALIA- cassi angustifolia/DAUN SANAY- Fructus amomum kepulaga/PELAGA- Fructus coriandrum sativum/KETUMBAR- korteks cinnamonium zeylanicum/KAYU MANIS- benih pimpinella anisum,/JINTAN MANIS- benih triticum aestivum/ WHEATGRASS- benih Helianthus annuuss/BUNGA MATAHARI

17) "Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO)" MTVCO-NEMO 

Harga RM42 SM dan RM45 SS tidak termasuk postage
Kenapa MTVCO NEMO miracle?

Ia adalah sejenis minyak pelbagai guna dan berkhasiat tinggi untuk kesihatan.

With lemon aroma theraphy

 Secara external sungguh berkesan dan selamat digunakan untuk merawat kulit :-
• sebagai pelembap kepada semua jenis kulit kering
• boleh melambatkan proses penuaan dan berkurangnya keanjalan kulit yang biasanya menjadi kendur seiring dengan usia.
• perisai tambahan sinaran ultra violet
• penghalang infeksi kuman dan mengelakkan jangkitan kuman
• mempercepatkan pembentukan sel kulit baru
• baik bagi penjagaan rambut

Khas Pre-natal treatment :-
sungguh selamat digunakan sebagai minyak urut terutama kepada ibu-ibu mengandung bagi mencegah awal rekahan perut , tumit kaki dan menahan bengkak akibat kandungan semakin membesar dan digosok sekitar kawasan buah dada bagi mengelakan kehitaman.

Cara makan:
Dewasa - 2 sudu besar 2 kali sehari selepas makan
Kanak-kanak - 1 sudu besar 1 kali sehari selepas makan


18) MAAJUN CINTA ADAM & HAWA -RM48 (45gm) postage : S/M RM7 S/S RM11

Tindak balas setelah menggunakan MAAJUN CINTA ADAM&HAWA : 1. Badan terasa lebih bertenaga dan cergas 2. Peredaran darah menjadi lancar 3. Membuang angin dalam badan, badan rasa ringan je lepas makan ni 4. Membantu melawaskan buang air kecil dan besar 5. Membuang sisa toksin di dalam badan

Siapakah yang sesuai menggunakan MAAJUN CINTA ADAM&HAWA :

1- Lelaki dan wanita dewasa 2- Lelaki dan wanita yang kurang nafsu syahwat 3- Lelaki yang lemah tenaga batin 4- Lelaki dan wanita yg mementingkan kesihatan dalaman 5- Wanita didalam pantang ( buang angin dalam badan, takde sejuk-sejuk, rasa sedap je badan nanti)

:- Ibu mengandung tidak dibenarkan.

Cara makan: :- gentelkan, kunyah, makan dan minum air masak. pastikan tangan kering, elakkan terkena air kerana boleh menyebabkan kulat. satu bekas boleh tahan sehingga 1 bulan dan bergantung juga pada penggunaan.

RAMUAN:
lada pahit,tongkat ali hitam,mata pelanduk,mahkota dewa,belut,sarsi,madu,dll herba

19)LOVEBIRD OIL (RM65 / 20ml)

FUNGSI LBO: Untuk Encik Suami: :: melambatkan ejakulasi & tahan lebih lama :: membesarkn, menegang, memanjangkan zakar ketahap maksima :: mengelakkan tiada ereksi atau mati pucuk :: memantapkan & memadatkan zakar secara semulajadi :: melancarkan perjalanan darah ke bhgn zakar :: melambatkan pancutan :: menambahkn nikmat sang isteri :: menguatkan & memperkasakan zakar suami

Untuk Puan Isteri: :: menegang & memejalkan payudara :: menghaluskan & menggebukan payudara :: memadatkn, memejal & menonggekkan punggung


PETUA & CARA PENGGUNAAN (2x SEHARI) Untuk lelaki: :: mulakan di pagi hari dgn meminum atau mkn hidangan yg panas :: para suami tidak digalakkan memakan makanan / minuman yg sejuk dr peti ais :: Urutan sebaiknya dlakukan d sebelah mlm atau pagi :: Biarkan kering seketika & boleh beraksi bila2 masa :: Lakukan urutan selama sebulan, akn besar & panjang secara semulajadi :: Titikkan LoveBird Oil ke tapak tangan & sapukan ke seluruh zakar :: Genggam zakar & urut perlahan2 menaik dari pangkal dubur kearah kepala zakar :: Ulang selama 10 minit

Untuk perempuan: :: Sapukan pd payudara & urutkan dari bwh ke atas dlm bentuk pusingan hingga ke pangkal ketiak :: Urutkan juga di pangkal ketiak & lengan he arah bahu :: Urutkan di punggung ke arah atas & naikkan kaki ke belakang utk membentuk & menaikkan punggung :: Boleh juga dinaikkan utk sengkak dr punggung

20)  COLLASLIM DRINKS - RM75 (15 SACHETS)
COLLASLIM
DRINK (CSD) adalah minuman pelangsing berkolagen keluaran terbaru SERI
DEWI MALAM. Ia adalah gabungan 3 + 1 yang mengadungi bahan utama iaitu
serat (fiber), kolagen sumber marine dan Vitamin C yang berasaskan
ekstrak buah-buahan berries. COLLASLIM amat sesuai bagi semua
golongan, lelaki dan wanita yang menginginkan kulit lebih halus, cantik,
wajah awet muda di samping memiliki bentuk badan menarik, langsing dan
menawan. Ramuan serat dalam minuman pelangsing COLLASLIM bertindak
sebagai satu program diet untuk membuatkan seseorang itu berasa kenyang
dan mampu mengawal selera makan. Kolagen pula berfungsi sebagai ejen
antipenuaan yang bertindak menghilangkan kedutan dan rekahan pada kulit
manakala vitamin C membantu menghasilkan kulit yang lebih cantik, gebu,
lembut dan cerah. Gabungan ketiga-tiga bahan berkenaan akan
memudahkan pengguna mendapat pelbagai khasiat kesihatan hanya dalam satu
minuman disamping dapat menjimatkan wang. Selain itu, COLLASLIM yang
berperisa buah2an beberapa jenis Berries ini enak diminum dan sesuai
bagi semua peringkat usia termasuk kaum lelaki masa kini yang amat
mementingkan penampilan diri. Bagi pengguna yang mempunyai masalah
sembelit dan berat badan berlebihan, digalakkan mencuba COLLASLIM dengan
mengamalkannya setiap pagi dan petang. Kesan yang diperoleh
selepas meminum COLLASLIM pengguna akan berasa kenyang tanpa perlu
mengambil makanan tengah hari. Hasil penggunaan produk ini dapat dilihat
antara 2 hingga ke 3 minggu dengan tindak balas seperti badan menjadi
lebih ringan, bertenaga, rekahan kulit kaki semakin berkurangan dan
semakin licin. Selain itu, kulit juga menjadi lebih cantik, halus, gebu,
cerah dan wajah akan kelihatan awet muda serta penurunan berat badan
akan kelihatan lebih ketara. Harga sekotak minuman pelangsing SERI DEWI
MALAM Collagen Slimming + Vitamin C yang mengandungi 15 paket dengan
berat 20 gram (gm) bagi setiap kotak hanya RM75 di Semenanjung Malaysia
dan RM85 di Sabah dan Sarawak. ***NOTA: Boleh diambil bersama mana2 jamu keluaran SERI DEWI MALAM. KEISTIMEWAAN COLLASLIM: 1. Berkesan secara ubatan herba bagi mengawal obesiti (kegemukan) dan tahap kolesterol individu. 2. Mengatasi masalah perut buncit tanpa perlu kerap ke tandas. 3. Membantu melangsingkan badan agar kelihatan lebih ramping dan menawan 4. Mengawal selera makan termasuk kegilaan pada manis-manisan 5. Mengandungi vitamin C yang tinggi yang biasanya digunakan sebagai tonik untuk jantung 
6. Pengawal selera makan secara semulajadi. Herba Hoodia mengandungi
molekul aktif yang akan memberi isyarat kepada otak bahawa kita telah
pun kenyang. 7. Membantu mengurangkan berat badan tanpa merasa ketidakselesaan dan tanpa kesan sampingan. 
8. Diantara fungsi White Kidney Bean adalah membantu mengawal berat
badan yang sihat dengan menghalang enzim alpha amylase dari menukar
kandungan kanji yang bakal diserap kedalam badan. Ia akan dibuang
sebagai bahan kumbahan 9. Mengurangkan risiko sakit jantung 10. Mengandungi zat besi untuk tenaga dengan membantu mengisi semula kandungan zat besi dalam badan 11. Menstabilkan kandungan gula dalam darah serta memberikan tenaga secara berterusan 12. Membantu meningkatkan kadar metabolisma dan pembakaran lemak. 13. Membantu menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan sekata. 14. Menyegarkan dan menyihatkan kulit 15. Mengurangkan garis halus dan kedut-kedut pada kulit 16. Menguatkan dan memperbaiki struktur kuku dan ketahanan rambut 17. Mengurangkan kerosakan pengoksidaan pada sendi. 18. Membuatkan badan menjadi lebih ringan dan bertenaga. 19. Membantu menghilangkan rekahan pada tumit kaki. 20. Sesuai diguna untuk lelaki dan wanita. **TIDAK SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG, MENYUSUKAN ANAK DAN YANG ALAH KEPADA MAKANAN LAUT.

21) BRESTO OIL AROMATERAPHY SERUM (BOAS) - RM65 / 20MLBRESTO
SERUM WITH AROMATHERAPY adalah kombinasi herba dengan minyak aroma
terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk
pembesaran payudara. Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan
keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang,
muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan
menggelaber. Ia mengembalikan payudara
kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin
selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok,
anjal, pejal serta menaik secara semulajadi. Anda akan dapat
merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini
sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi. Bahan aktif aslinya
akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormone
estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh
seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan
manusia). Serum ini akan menstabilkankan hormon-hormon ini dan akan
menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. Bresto Serum akan
menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara
serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.

Aturan penggunaan: Letakkan beberapa titik serum ini di tapak tangan dan urut secara membulat dan keatas dengan lembut di kedua2 payudara. Lakukan (2) kali sehari di sebelah pagi dan malam.
Pengunaan Bresto Serum secara tetap dan teratur akan membantu
menyerikan penampilan serta mendapatkan payudara yg montok dan
menggiurkan.

Kelebihan pengunaan Breasto Serum. 1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara 2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan 3) Menseimbangkan hormon wanita 4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru 5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara 6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu) 7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Ramuan Bresto Serum..100% dari HERBA SEMULAJADI. Selamat dan Berkesan!!!1) Ekstrak Biji Fenugreek – herba yang kaya dengan phyto-estrogen.
Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang
memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.
2) Beri Saw Palmetto – mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian
menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara. 3) Biji
Fennel – mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids
meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam
proses pemantapan payudara 4) Akar Ubi Keladi Mexico – mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara
5) Daun Damiana – mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene,
beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan
terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia
membantu dalam proses pemantapan aset wanita secara semulajadi.

22) VAGINA TIGHTENING GEL (VTG) RM56/15 ML.VAGINA TIGHTENING GEL (VTG) - RM56 / 15MLTahap
keanjalan semulajadi vagina bukan sahaja disebabkan oleh proses
kelahiran semata2 tetapi beberapa faktor lain spt usia, hubungan kelamin
yg kasar dan terlalu kerap, kehilangan bentuk asal atau sememangnya
longgar secara semulajadi.Vagina
yg longgar boleh mengakibatkan banyak masaalah apabila seseorang itu
tidak dapat lagi merasai sensasi dan nikmat semasa bersama pasangan. Ini
adalah satu pengalaman yg amat mengecewakan lalu lama-kelamaan hubungan
menjadi dingin.Dewasa
ini pembedahan “vaginoplasty” semakin popular. Selain harganya yg mahal
ia juga boleh membawa komplikasi2 lain atau kesan sampingan akibat
pembedahan itu sendiri. Oleh itu VAGINA TIGHTENING GEL keluaran SERI
DEWI MALAM adalah pilihan paling tepat, terbaik, selamat dan semulajadi
utk digunakan.

VTG
intimate gel adalah berubat, 100% herba semulajadi dan tidak merbahaya
walaupun ia digunakan di dalam vagina. Herba2 spt manjakani, pueraria
mirifica, aloe vera dan lain2 herba mengandungi elemen2 yg boleh
mengetatkan kulit. Ektrak dari herba2 ini diadun ke dalam bentuk krim
yang dapat memperbaiki keanjalan dan kekekatan vagina sehingga 80% jika
digunakan secara konsisten. Ia adalah berubat utk mencegah dari bakteria
atau fungus yg menyebabkan masaalah keputihan n bau kurang enak.

VAGINA TIGHTENING GEL SERI DEWI MALAM:Berubat dan Mengetatkan VaginaMemutarkan kembali jam biologi dan mengembalikan elasticity vaginaPelincir SemulajadiMengurang kesakitan akibat kekeringanKesan dalam masa yang singkatAnda dapat merasakan kesan sensasi ketat dalam masa yang singkat wlaupun dgn penggunaan yang pertamaMeremajakan dan menyuburkan dinding vaginaMelembapkan dan memberikan sensitivity pada dinding vaginaMerangsang ghairah seksualMencegah bakteria dan anti-fungalKesan keseluruhan vagina yang bersih, harum, sihat dan segarMengembalikan keyakinan diri bersama suamiVAGINA SIHAT, RUMAHTANGGA BAHAGIA!!!

ATURAN PENGGUNAAN:"sapukan
ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan
sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif. Ramuan
herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelen***" dimana ada
satu titik ghairah
dipaggil "G-SPOT". gel ini akan mematikan fungus2 dan bakteria di dlm
vagina lalu mencegah terjadinya... keputihan. apabila bersih dinding
vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali. boleh digunakan
oleh sesiapa saja tanpa mengira usia. ada juga wanita yg masih muda
tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitivity especially selepas
bersalin. elok utuk mereka yg faraj kering kerana ia menyuburkan dan
kembalikan kelembapan semulajadi dan amat2 sesuai utk mereka yg
menghampiri peringkat menopos dan yg telahpun menopos. insyaallah gel
berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan
keghairahan yg semakin lupus."

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

>>MAHU KEMBALIKAN KEPERAWANAN ANDA DENGAN HARGA SERENDAH RM30.00 SAHAJA??
>>SUDAH RAMAI YG TERKEJUT DGN IMPAK DILUAR DUGAAN 
>>KENA CUBA SENDIRI UTK MERASAKAN KEAJAIBANNYA
========================================
SERBUK AJAIB MASKER INTIM..RM30/SEBOTOL (8GM)
DAPATKAN SEGERA HARI INI!!

Serbuk ajaib ini dapat mengembalikan keperawanan anda dalam sekelip mata sahaja. 
~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber
~ menggebukan pipi vagina
~ menutup lubang vagina yang menganga
~memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
~ mengembalikan warna asal miss v..pinkish

LANGKAH PEMAKAIAN SDM MASKER INTIM 
1- dapatkan masker intim SERI DEWI MALAM
2- tuangkan ke tapak tangan n calitkan masker dgn jari 
3- pastikan masker intim melekat di jari anda ...
4- sapukan di seluruh permukaan vagina keseluruhannya serta di permukaan lubang vagina 
(lembapkan kawasan yg hendak dibedakkan spya mudah melekat) 

**Kesan serta merta lebih kurang 1/2 jam:
>> lubang vagina menjadi tertutup dan rapat 
>>rasa kering dan selesa 
>>rasa gatal - gatal hilang serta merta 

**Kesan jangka masa panjang:
>>jika diskrub perlahan2 ketika mencuci, daki2 akan keluar.
>>Faraj akan kembali cerah kemerah2an (pinkish) 
>>bibir faraj yang menggeleber akibat bersalin akan merapat kembali
>>organ seksual lebih sensitif dan akan menjadi aktif.
>>pipi faraj membukit, gebu dan tegang 
>>sesuai digunakan selalu sebagai bedak penjagaan di permukaaan faraj supaya sentiasa awet muda dan nampak dara.

**SESUAI DIGUNAKAN OLEH SEMUA GOLONGAN (DEWASA/KANAK2/PEREMPUAN/LELAKI)

SILA KOMEN ATAU INBOX UTK ORDER ATAU PERTANYAAN PERIBADI. KAMI BERSEDIA MEMBERIKAN KONSULTASI PERCUMA!

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

Rabu, 21 Ogos 2013

JAMU DEWA SAKTI ~ RM65

Sesuai sebagai supplement kaum Adam untuk mengurangkan keletihan dan kelesuan kerana memerah tenaga sepanjang hari. Jom jadi hebat di mata isteri dan anak-anak. Jamu amalan harian utk kaum adam yg mementingkan kesihatan..

Berfungsi sebagai :-
:- tenaga fizikal n badan terasa ringan
:- boleh melancarkan peredaran darah
:- memulih kan tenaga dlm bdn n kesihatan 
:- membuang angin yg bisa dlm bdn
:- sembelit / melawaskan
:- membuang sisa toksin dlm badan
:- membantu menaikkan syahwat

Cara pengambilan :-
1biji sehari selepas makan

Ramuan :-
~Radix Eurycoma Longifolia
~Radix Smilax Myosotiflora
~Seed Nigella Sativum
~Semen Nigella Sativa
~Fructuse Myristica Fragrance
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Folium Cassi Angustifolia
~Fructus Coriandrum Sativum
~Fructus Amomum Kepulaga
~Cortex Cinnamomium Zeylanicum
~Seed Pimpinella Anisum
~Seed Triticum Aestivum
~Seed Heliantus Annuus 


Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

SUSUKAN QALBU ~ RM40


Berfungsi sebagai :-
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan.
:~ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup.
:~ Mengembalikan keadaan dara semula.
:~ Mengembalikan grip




:~teksture yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur, tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.

Sesuai untuk :- 
:~ Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:~ Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau. 
:~ Wanita yang mengalami kemaluan berbau. 
:~ Wanita yang telah kehilangan grip.


Cara Penggunaan :-
1) Digunakan selepas buang air kencing. Keringkan miss V.
2) Dalam keadaan mencangkung, tolak sebiji ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh. Tahan selama 3-4 hari tak perlu keluarkan, biarkan ianya keluar sendiri.
3) Cara tolak melalui bahagian intim.. ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..


Peringatkan :-
~ Beri masa ia bertindak balas dan "OFF" bersama suami dalam tempoh 24 jam.
~ Produk ini tidak boleh di makan.
~ Tidak sesuai untuk anak dara.
~ Tidak sesuai untuk wanita yang hamil.

Tindakbalas kepada pengguna :-
1) Pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam. 
2) Pada masa sama akan mula rasa pedih dan perih tapi faraj akan terasa sangat grip. Keadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "basuhla" gunakan FW kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji..tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.


Ramuan :- 
:~ Manjakani
:~ Minyak zaitun
:~ Aloe vera dan lain-lain bahan

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

MR ZACK POWER BRO ~ RM65

Mr. Zack POWER BRO!!! merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, halal, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 07031109T) 

100% herba dan tidak mengandungi steroid dan dadah. Selain memekatkan air mani dan juga kekuatan batin, ia juga baik untuk lelaki yang menghadapi sakit pinggang. Jamu yang ada steroid memang akan ada impak mendadak dalam masa setengah jam tapi jangkamasa panjang boleh membuat lelaki mati pucuk atau serangan jantung. Mr Zack Power Bro 100% herba, berfungsi melancarkan darah dan merangsang hormon lelaki seterusnya membangkitkan kelelakian yang perkasa. Sangat elok untuk mereka yang inginkan zuriat. 


Berfungsi sebagai :-

:- Meningkatkan prestasi seks secara keseluruhan
:- Meningkatkan nikmat ketika berhubungan intim dengan pasangan (isteri)
:- Mood bertambah, pasangan juga akan merasa nikmat senggama
:- Mr Zack (zakar) keras dan tahan lama ketika bersama 
:- Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap
:- Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
:- Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati.
:- Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
:- Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan


Cara Pengambilan :-
i) Mr Zack Normal - 1 biji sejam sebelum bersama pasangan (isteri)
ii) Mr Zack Sukar Naik - 2 biji sejam sebelum bersama pasangan (isteri) 
* Pastikan anda minum air yang banyak dalam sehari 
* Makan bila perlu dan tahan 3-4 hari (diambil seminggu sekali @ 2 kali)


Ramuan :-
~ Radix Eurycoma Longifolia
~ Radix Alomorphia Malaccensis
~ Tuber Coleus Tuberosus
~ Folium Fagrae Fragrans
~ Radix Acorus Calamus
~ Herb Vitex Longisepala
~ Rhizome Zingeber Cassumunar

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

FEMININ WASH ARABIC n ROSE ~RM48

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya.
Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.
Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini.
Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash inii.
Tetapi awas. jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina.


~ diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti
herba, flora & tumbuh2an utk mengekalkan pH normal vagina
~ tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan
~ selamat & sgt lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan
~ kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa

~ tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
~ amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan

# Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.

# Feminine wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.

# Gabungan ubat hospital, herba yg dikomersialkan dan ekstrak ros.

# FW SDM adalah berubat. ubat hospital yang telah diolah dgn herba dan dikomersialkan oleh SDM, bkn sebarang pencuci wanita. 

# Perkataan "medicated" pada fw itu sendiri memerlukan permohonan lesen khas

Berfungsi sebagai :-
:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:- Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung.



Feminin Wash Rose :-
# Feminine wash bau nya wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.

Ramuan :-
~ herba arab,
~ cengkih,
~ extrak sireh
~ manjakani

~ Ekstrak Rose

Saranan kepada :-
~ Wanita yang mempunyai masalah keputihan.
~ Wanita yang selalu kerja di luar
~ Wanita yang aktif bersukan
~ Wanita yang slalu stress
~ Wanita yang mempinyai masalah kegatalan
~ Wanita yang mempunyai miss V yang berbau.

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

MASKER INTIM ~ RM30


Berfungsi sebagai :-
~ merawat masalah kegatalan di bahagian intim
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber:- menggebukan pipi vagina
~ memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
~ mengembalikan warna asal miss v..pinkish

Kegunaan Masker INTIM :-

~ untuk hilangkan gatal-gatal kat miss v. yang selalu tergaru-garu korek sana sini boleh try guna Masker ni. sapu je macam pakai bedak pada miss v. for sure untuk keselesaan sepanjang hari, rasa kering n takde rasa melekit. bau pun hilang.

Kelebihan :-
~ Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
~ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
~ Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
~ Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan faraj 


Cara Penggunaan :-
~ Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU keseluruhan termasuk pipi kanan dan kiri faraj sebagai bedak.
~ Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
~ Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MASKER INTIM SDM


Cara penggunaan dan kesannya :-
~ Sapukan masker intim ke seluruh bahagian intim.
~ Scrubkn di kawasan yg berdaki dan gelap.
~ Merapatkan dan mengetatkan bahagian intim.
~ Bahagian intim kering dan selesa,cerah,tegang & sensitif..



Pembungkusan baru Masker Intim...

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

MEDICATED COOL ESSENSE


Berfungsi sebagai :-

~ membantu anda melangsingkan badan
~ mendapatkan kontur / bentuk - V di muka dan hidung lebih runcing
~ mengurangkan lapisan lemak degil di dagu
~ membantu memecahkan lemak di badan
~ mengatasi masalah perut buncit
~ membuang angin dalam badan
~ melancarkan peredaran darah
~ mengatasi masalah selulit dan rekahan mengandung
~ mengatasi masalah lenguh sendi dan sakit badan
~ menghaluskan kulit 
~ menggebukan 

P/s: Lotion ini tidak panas,sejuk n sesuai digunakan di muka,,,mengandungi vitamin utk melembutkan kulit.
Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"

MEDICATED HOT ESSENSE ~ RM48


Berfungsi sebagai :-

:- memecah lemak, 
:- memecah angin dalam badan, 
:- membantu melansingkan badan
:- mengatasi masalah perut buncit
:- membantu melancarkan peredaran darah
:- mengatasi masalah selulit,rekahan akibat mengandung
:- mengatasi masalah lenguh2 sendi,otot dan sakit badan
:- menghangatkan urat2 yang sejuk dan bisa
:- baik utk ibu dalam pantang
:- boleh digunakan jika terkena gigitan serangga bisa


Cara penggunaan :-
~ Sapu dan urut perlahan2 ditempat yang dikehendaki. MHE akan meresap ke dalam kulit dan membuatkan kita berpeluh lalu membantu kulit kita membuang lebihan air.
 ~ Bahan2 aktif herba akan meresap ke dalam kulit mnjadikan kulit lebih ketat dan tegang.
~ Selain dari itu bahan aktif berperanan memblok enzim2 yg bertanggungjawab membentuk lemak selain menghapuskan sel2 lemak. 
 

~ Essence panas yg disapu akan mempercepatkan proses metabolisme dan mencetuskan tindakbalas dimana ia akan merubah/mencairkan sel2 lemak kpd asid lemak lalu masuk ke salur darah untuk proses "pembakaran" dan akhirnya dinyah melalui pembuangan air kecil dan air besar. Elok diguna utk memecah lemak, memecah angin dalam badan, memanaskan otot2 sendi dan menghangatkan urat2 sejuk. 

Ramuan :-
~ aqua
~ gliserin butilenaglikol
~ ekstrak serai
~ ekstrak halia
~ EDTA
~ allantion
~ asid sitrik
~ Karbomer
~ minyak kastor
~ hidrogenasikalium sorbat
~ kaliumbenzoate natrium
~ wangian mawar

Terima Kasih Melawati Blog "Seri Dewi Malam"